Váš košík je prázdný

Infolinka +420 723 767 434 (po-pá, 8-16)      Prodejna

banner1
Akční nabídka

Vybrat podle výrobce





Banner


Způsoby a ceny doručení zboží

V našem obchodě máte několik možností jakou dopravu zvolit:

Balík PPL: - 90,- Kč

Cena se určuje podle hmotnosti zásilky. Nad 15 kg již 150,- Kč.

PPL rozváží zboží až do váhy 50 kg, ve všední dny od 8.00 do 18.00. Pokud vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí vám zásilku následující pracovní den. Výhodou služeb PPL je telefonát ohledně domluvy o doručení, případně SMS, kterou vám řidič předem oznámí předpokládaný termín doručení. Tato služba má název Soukromá adresa. Pokud si zboží necháváte poslat do firmy, automaticky balík posíláme jako Standardní balík.

Večerní doručení bez příplatku v rozmezí 17.00-21.00 je k dispozici pro tato vybraná města (nutno připsat do poznámky objednávky):
Brno, České Budějovice, Děčín, Hradec Králové, Jablonec nad Nisou, Liberec, Olomouc, Ostrava, Pardubice, Plzeň město, Praha město, Teplice, Ústí nad Labem, Zlín.

Platba kartou u řidiče je akceptována.

Sledování zásilky / balíku PPL.

Osobní odběr: - Jablůnka ZDARMA

 

Obchodní balík České pošty: - od 50,- Kč

Cena se určuje podle hmotnosti zásilky. Např. objednání 1ks mapy vyjde na 50,- Kč, ale 4ks stejné mapy budou stát již 90,- Kč. Nad 15 kg již 150,- Kč.

Problémy s doručením

Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím na náš email nebo telefon.

Nejčastější příčiny nedoručení zásilky:
- Dopravce zboží nenaložil z důvodu jeho viditelného poškození. Abychom zákazníkům doručovali pouze bezvadné zboží, prochází před naložením důkladnou kontrolou. Při odhalení poškození není pak toto zboží naloženo, ale vymění se za jiný, nepoškozený kus, případně se objedná nový u dodavatele. O postupu vás vždy informujeme.
- Přepravce či poštovní doručovatel nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení / uložení zásilky. Průběh doručování můžete sledovat on-line na výše uvedených odkazech u každého typu doručení. Číslo zásilky / balíku vám bylo zasláno na e-mail, který jste uvedli v objednávce.
- Zásilka se ztratila u přepravce. Stává se to velmi zřídka. Pokud k této situaci dojde, můžete si objednat nový kus zboží a s dopravcem zahájíme reklamační řízení nezávisle na vaší situaci z první objednávky.