Váš košík je prázdný

Infolinka +420 723 767 434 (po-pá, 8-16)      Prodejna

banner1
Akční nabídka

Vybrat podle výrobce


Nejvyhledávanější slova

1150  1200  1500  1400  Švédsko  1250  norsko  1100  itálie  severní  jižní  sasko  střed  sever  1600  střední  Řecko  1700  anglie  0606  bulharsko  ischie  capri  0705  brač  0809  mallorka  0507  dalmácie  1120  hvar  costa  rhodos  jadran  ostrovy  mapa  podrobný  oslo  bergen  cres 



Obchodní podmínky

PDF Tisk Email

Veškeré ceny, uváděné v internetovém obchodě, jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty.

Pokud se vám nechtějí číst celé obchodní podmínky, podívejte se na nejčastější dotazy. Třeba naleznete odpověď tam.

- Každý zákazník, který chce objednat zboží prostřednictvím našeho elektronického obchodu, je povinen uvést pravdivé a úplné údaje. 

- Naši pracovníci ověřují správnost a úplnost poskytnutých údajů. Odeslání zboží může být odmítnuto, pokud zákazník nebude reagovat na potvrzovací e-mail a nebo nebude přijímat hovor na zadaném telefonním čísle.

- Objednáním zboží a služeb zákazník uzavírá kupní smlouvu s naší firmou.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

- Veškeré objednávky podané prostřednictvím tohoto internetového obchodu jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami včetně reklamačního řádu a souhlasí s nimi.
- Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.
- Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
- Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.
- Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
- Vyplněním registračního formuláře či závazné objednávky v rámci internetového obchodu kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.
- Ceny uvedené v ceníku jsou konečné.

Prodejce si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné nebo vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat zboží. O tomto odmítnutí zašle prodávající informaci na e-mailovou adresu zákazníka.

Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

- Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. 
- Pokud se rozhodnete pro odstoupení v této lhůtě, kontaktujte nás (písemně nebo telefonicky), že žádáte o odstoupení od smlouvy, uveďte číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu. Nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu, nám zašlete zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání).
- Po odstoupení od smlouvy dodavatel vrátí zákazníkovi obdrženou kupní cenu, včetně expedičních nákladů (novela obč.z. § 53 a 97/7/ES - 15.4.2010) . Tuto částku poukáže dodavatel zákazníkovi nejpozději do 30 dnů od zrušení kupní smlouvy odstoupením. 
- Zboží musí být v původním obalu, nesmí být poškozené, musí být kompletní (včetně příslušenství) a s originálním dokladem o koupi. Musí být schopno dalšího prodeje. Pokud je zboží poškozené nebo nese známky opotřebení, bude při vrácení zboží adekvátně snížena vrácená částka (náklady na čištění, opravu, atd.)  Knihy posílejte zpět v neporušeném obalu - jedná se zejména o průvodce !!!
- Neposílejte vrácené zboží na dobírku! Takto vrácené zboží z pochopitelných důvodů nemůže být přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení.

Odstoupení od smlouvy / výmena zboží: pdf

Porušení kupní smlouvy

Díky maximální efektivitě a snížení provozních nákladů vám můžeme přinášet zajímavé akce, slevy a nabídnout vybrané produkty za výjimečně nízké ceny. Bohužel stále se vyskytují takoví zákazníci, kteří objednají zboží formou internetu a poté zásilku nepřevezmou a nebo nezaplatí. To má za následek zvýšené náklady a ztráty, které by jsme museli promítnout do našich cen.

Pokud tedy dojde k takovémuto porušení kupní smlouvy, je kupující povinen uhradit náklady spojené s vyřizováním a přípravou objednávky (objednání zboží, telefonáty, balné, vrácení objednaného zboží distributorovi, poštovné, příp.vzniklou nevyžádanou skladovou zásobu apod.) + storno poplatek viz. kapitola Sazebník nadstandardních a nestandardních služeb.

V případě, že kupující tyto náklady neuhradí včas a v plné výši, bude tato pohledávka postoupena třetímu subjektu k vymáhání.

Doprava zboží

- Zboží zasíláme PPL na základě objednávky vystavené prostřednictvím tohoto internetového obchodu. Směrodatná je vždy adresa zadaná při objednání zboží.
- Pokud je zboží skladem, je obvykle expedováno následující pracovní den. V ostatních případech je expediční doba 3 - 5 dnů. V případě, že by byla dodací lhůta delší, budeme Vás kontaktovat pro informování o termínu a možnostech dodávky.

Platební podmínky, expediční lhůty a přepravné Slovensko

- Zboží se zasílá na dobírku 1x za 14dní. Tímto se nemění cena, která je vypočítaná převodem kurzů dle ČNB (CZK -> EUR).
- Poštovné na Slovensko je zpoplatněno 145,- Kč.

- Zákazník platí při převzetí zboží v Eurech.
- Platbu převodem ze zahraniční banky nedoporučujeme z důvodů vysokých nákladů na převod.

Naše slovenská adresa:
Petr Brinček 
P.O.BOX 4 
02 054 Lysá pod Makytou

Tato adresa slouží pouze pro korespondenci s náma a pro zpětné zasílání např. reklamcí a výměn zboží. V Lysé pod Makytou se nenachází náš obchod. Ten naleznete pouze v České republice.

Platba za zboží

- Zboží je možno uhradit při převzetí zásilky (dobírka), případně bankovním převodem. Informace o platbě zasíláme vždy až po ověření skladových zásob.
- Platba převodem prodlužuje dodací dobu, ale je levnější !

Reklamace zboží

- Záruční doba na výrobní vady je u většiny produktů 24 měsíců. U vybraného druhu zboží delší. K reklamaci je nutné předložit: kopii faktury, popis závady - dobré je závadu označit např. červeným provázkem, kompletní výrobek.

- Zboží posílejte doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Zboží nezasílejte na dobírku. Prodejce je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Ve většině případů řešíme reklamace obratem. Záruka se nevztahuje na škody způsobené:

- neodborným použitím zboží
- mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením
- živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)

Reklamační protokol: pdf

Reklamace přepravních služeb

- Zboží je doručováno prostřednictvím smluvních spedičních společností. Může se proto stát, že k Vám zásilka přijde poškozená.

V takovém případě postupujte prosím následovně:

- Zásilku vždy prohlédněte při převzetí před dopravcem.
- V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný…) sepište ihned s dopravcem protokol o poškození zásilky. U nás zásilky kontrolujeme, balíme je velice pečlivě (do přepravních krabic nebo bublinkových obálek) a odesíláme v neporušeném stavu.
- V případě problému s dopravními službami napište prosím na naši e-mailovou adresu. Do předmětu uveďte "Stížnost na dopravu", stručně popište problém, uveďte kontakt na sebe, číslo zásilky nebo číslo faktury. Vaši stížnost budeme řešit s dopravcem a budeme Vás informovat o dalším postupu.

Ochrana soukromí

Na objednávkovém formuláři od uživatelů vyžadujeme informace, které slouží především jako kontakt na dodávku objednaného zboží nebo služeb nebo k zaplacení příslušné částky. V případě problémů s dodávkou slouží tato informace také k umožnění kontaktu se zákazníkem. Provozvatel serveru je jediným vlastníkem informací získaných na tomto serveru. Tyto informace nejsou a nebudou prodávány, pronajímány ani jinak sdíleny s jinými subjekty.

Závěrečná ustanovení

- Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
- Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky, platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či poštovného uvedenou v katalogu Internetového obchodu, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.
- Storno objednávky může zákazník bez souhlasu prodejce provést maximálně do 24 hodin od objednání, nebo poté, jeli dodavatelem překročena písemně potvrzená dodací lhůta. V dalších případech je nutná dohoda s prodejcem.
- Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavce 1 obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a násl. a občanským zákoním. Stejně tak jsou závazné obchodní zvyklosti.

Formuláře:

Odstoupení od smlouvy / výmena zboží: pdf
Reklamační protokol: pdf